Voor jouw ouders

Een kampweek met ons kamp is voor kinderen een fantastische ervaring waar zij zorgeloos een geweldige tijd beleven. Om ervoor te zorgen dat de ouders of verzorgers van een kind een net zo’n zorgeloze week hebben, volgt hier wat informatie voor de ouders.

Uw kind opgeven

Elk jaar direct na de kampen maken we de kampdata voor het komende jaar bekend. Vanaf januari kunt uw kind officieel inschrijven via onze website www.stichtingkika.nl. Als u graag wilt dat uw kind bij een ander kind in de groep geplaatst wordt, dan kunt u dat bij inschrijving aangeven. Wij kunnen dit echter nooit garanderen.

Betaling

Een kampweek kost in 2022 € 100,- per kind. Bij de inschrijving moet een bedrag van € 30,- als aanbetaling worden gedaan. Het resterende bedrag moet voor 1 juni worden voldaan. Als na 1 juni wordt ingeschreven moet het volledige kampgeld per direct worden voldaan. Alle betalingen kunnen worden overgemaakt naar: NL33RABO0348010338 ten name van Stichting KiKa. Vermeldt bij de omschrijving om welke kampweek het gaat, gevolgd door door voor- en achternaam van uw kind.

Open dag

Jaarlijks organiseren we in april een ‘Open Dag’ op ons kampterrein. De Open Dag zal dit jaar worden gehouden op zondag 24 april van 12:00-16:00 uur. Ons kampterrein ligt aan het Dutmellapad 2 in Son. U kunt dan het kampterrein bekijken, vragen stellen, kennis maken met de leiding, en er worden ook allerlei spelletjes georganiseerd. Iedereen is welkom, dus breng gerust vriendjes, vriendinnetjes, opa’s en oma’s mee.

Huisbezoek

Na inschrijving delen we uw kind in een groep in, op basis van zijn of haar leeftijd en geslacht. Elke groep heeft één of twee groepsleid(st)er(s). Zij begeleiden gedurende het kamp de groep van uw kind. Voor de zomervakantie nemen zij contact met u op een kennismakingsbezoek bij uw thuis te plannen. Dit is voor u en uw kind de ideale gelegenheid om vragen te stellen over het kamp. Ook bespreken we dan zaken als dieet, medicijngebruik en allergieën. Daarnaast krijgt u aanvullende info over exacte vertrektijden, aankomsttijden en locaties. Voor verdere vragen of opmerkingen kunt u later altijd contact opnemen met de begeleid(st)er(s) van uw kind.

Koffer pakken

Bij het pakken van spullen voor het kamp kunt u gebruik maken van onze bagagelijst. Let hierbij ook op wat niet meegenomen mag worden.

Bezoek

Het kamp loopt van zondagmiddag tot vrijdagmiddag. Het valt voor ouder en kind soms niet mee elkaar tijdens de kampweek te moeten missen. Helaas is het desondanks niet toegestaan om tijdens het kamp kinderen te bezoeken. Voor dringende zaken kunt u wel altijd telefonisch contact opnemen. De kampcoördinator zal u dan te woord staan.

Post

Waar elk kind tijdens het kamp naar uitkijkt is post van thuis. Wij vragen u dan ook in ieder geval een kaartje te sturen. Om de post tijdig op het kamp aan te laten komen, moet de post in de betreffende kampweek uiterlijk op dinsdagavond om 18.00 uur gepost zijn.
Kinderen hebben op het kamp ook de mogelijkheid om kaarten te sturen. Deze kosten € 1,- per stuk. De adresstickers en het geld kunt u tijdens het huisbezoek of bij vertrek aan de groepsleiding afgegeven.
Ook kunt u de kaarten bij het vertrek in de speciale KiKa brievenbus stoppen. Op deze manier bespaart u op het geld op de postzegels en bent u er zeker van dat de kaarten zijn aangekomen.
Graag even op de kaart vermelden op welke dag we de kaart aan uw kind moeten uitreiken.

Foto’s

Wij maken op kamp veel foto’s. Natuurlijk voor u en uw kinderen, maar ook voor promotiedoeleinden. Na de kampweek ontvangt u een link en kunt u de foto’s van de kampweek bekijken en/of downloaden. Mocht u er moeite mee hebben dat foto’s van uw kinderen voor promotiedoeleinden worden gebruikt, dan kunt u ons dat melden via de desbetreffende kampcoördinator.

Gevonden voorwerpen

Wij adviseren u om alle spullen van uw kinderen te voorzien van hun naam. Gevonden voorwerpen kunnen dan vaak al op het kamp weer teruggegeven worden. Mocht u na terugkomst van het kamp toch nog iets missen, neem dan contact op met de desbetreffende kampcoördinator. KiKa is niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van eigendommen van uw kind.

* Betalingsvoorwaarden:
  • Alle betalingen kunnen worden overgemaakt naar: NL33RABO0348010338 ten name van Stichting KiKa. Vermeldt bij de omschrijving om welke kampweek het gaat, gevolgd door door voor- en achternaam van uw kind.
  • Aanbetalingen (€ 30,-) worden direct bij inschrijving voldaan, u ontvangt hierover een mail.
  • Aanbetalingen (€ 30,-) worden nooit terugbetaald.
  • Totale kosten van een kampweek (€ 100,-) dient uiterlijk 1 juni te zijn voldaan of direct voor inschrijvingen na 1 juni.
  • Bij annulering meer dan 8 weken voor aanvang van de kampweek krijgt de deelnemer restitutie van het reeds betaalde kampgeld minus de aanbetaling van € 30,-.
  • Bij annulering meer dan 4, maar minder dan 8 weken voor aanvang van de gekozen kampweek krijgt de deelnemer € 30,- restitutie.
  • Bij annulering minder dan 4 weken voor aanvang van de kampweek krijgt de deelnemer geen restitutie.
  • Als de deelnemer het kamp voortijdig verlaat (op eigen verzoek of verzoek van de kampleiding) krijgt de deelnemer geen restitutie.

maart 2024

• Stichting KiKa Eindhoven-Veldhoven