inlog nieuwsbrief

Over ons

De kinderkampen van KiKa zijn door de jaren uitgegroeid tot een begrip in Eindhoven, Veldhoven en omstreken. Er staat dan ook diverse teams van ervaren begeleiders elk jaar te trappelen om er een fantastisch feest van te maken. Veel begeleiders gingen vroeger als kind zelf mee op kamp en hebben het KiKa-gevoel door hun aderen stromen.

Voor ouders is het natuurlijk ook heel belangrijk dat ze weten dat hun kinderen in veilige handen zijn. Op de jongere groepen staan altijd 2 leiders en op de oudere groepen staat altijd een ervaren leider per groep. Tijdens de vrije speelmomenten zorgen wij ervoor dat er altijd toezicht aanwezig is. De bosspelen vinden altijd plaats onder begeleiding van de leiders, de kinderen zullen nooit alleen naar de bossen gaan. Ook ´s nachts zullen de kinderen nooit alleen zijn. De groepsleiding zal bij de kinderen in de Tipi slapen en voordat de groepsleiding naar bed gaat is er altijd een nachtwacht aanwezig die een oogje in het zeil houdt.

Alle stafleden staan borg voor de veiligheid van de kinderen. Alle begeleiders worden goed gescreend en zijn in het bezit van een VOG (verklaring omtrent gedrag). Ook werken wij volgens het protocol In Veilige Handen. Wij als KiKa Eindhoven en Veldhoven vinden er erg belangrijk om een veilig kamp voor uw kind te creëren.

april 2024
MonTueWedThuFriSatSun